Duschat!

Har nyss duschat efter att ha städat/möblerat om i mitt rum! Snacka om att det var skit dammigt, euw! Men nu är det gjort och jag har fått  en ny 120 -säng, as härligt! Så nu ligger jag och softar i den med bra musik! Igår var jag bara med Felicia och Aida, vi gjorde allt möjligt, och jag var hemma själv hela kvällen också nästan så det vart chill! Men japp, inte mycket mer nu i alla fall. Senare i kväll blire bara BB i den nya sängen och äta ostbollar haha <3 Inte mycket mer än så händer, så hare bäst!
Tycks?
xoxo L

Kommentarer
E M E L I E

Hejhej!

Kikar in och önskar dig en fin söndagkväll, hoppas att du får en bra start på nästa vecka! Kram :)

2012-03-18 @ 18:29:17
Hemsida/blogg: http://emeliejosefin.webblogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort