FREDAy

Sitter nu i skolan och kämpar med den so skiten...
Fast det är skönt med lite raggae musik till!
Idag är det tre månader med min älskling! Jag tror inte det blir något som vi kan fira, eftersom hans klass ska ha konsert och jag kan inte komma på den... Och innan går inte heller tydligen... :/ Dock lite ledsen över det.. Men jag får fira det forever alone hemma då eller med en kompis... Haha, fast jag vet inte om vi kanske skulle sova över hos någon av oss eller inte så det blir väl lite film-mys i sådana fall! Ha en härlig dag!
osminkad tjej! :D
xoxo L

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort