SORRY!

Hade en liten bloggpaus utan att säga det till er, sorry for that! Men igår/inatt var jag på en luffarfest hahaha, alla bara luffade runt och vi kanske var något 20-tal person, och vi åkte mot Haga och var där på en lekpark och "lekte" nej, men aa de var kul. Älskling och han kompisar var också med så det var mycket kuul! Runt 1 tiden gick jag med älskling hem och sov över hos honom, mys♥ Vi kollade typ ett avsnitt av "How I Meet Your Mother", theo försöker lära gilla mig det. Fast det lockar mig fortfarande inte, haha!<3 Men just nu chillar jag på musik och chicken nuggets med BBQ sås och garlic sås och jag väntar på Vikki också som jag ska vara med för hon äter just nu! Hon ringer nog strax, men vill bara berätta osånt! byye

xoxo L

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort