Prao

Morning morning! Håller på att göra mig i ordning inför dan! Jag praoade förra veckan och ska göra det hela denna veckan också. Jag börjar 09:30 men bara för min prao är i Eriksberg (på andra sidan älven) så får jag åka 09:30 färjan som man tar på 4 minuter över typ. Jag praoar i en buffé, café, pizzeria restaurang! Haha, ganska mycket olika grejer men det är väl bra? Och så är det bar. :) Men jag har inte mycket tid kvar nu så jag måste sluta blogga nu så bloggar jag mera i eftermiddag!

xoxo L

Kommentarer
Anonym

spana in www.alexinas.blogg.se

2012-02-27 @ 09:34:46
nurcan

haha, pappa har jobbat i resturangen i 7 år där :)

fast inte längre.

2012-02-28 @ 16:00:53

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort