Träffa Felicia

Just nu sitter jag och lyssnar på musik och ska snart ta på mig och fixa mig! Ska träffa Felicia klockan 15:00. Vi hade kanske tänkt träffa Theo (min kille) och hans 3 kompisar Isak, Albert & Calle! Jag har inte träffat hans kompisar än, men Theo har träffat några av mina.
Jag tänkte visa hur jag ser ut idag också! Medans ni gör det kan ni lyssna på samma låt som jag är besatt av! Eller ja, det är rätt många jag är besatt av men jag lägger bara in en! ;)


Rouge, H&M 49;- // Foundation powder, ?? // Mascaror, Åhléns ? // Pensel/borste, H&M 59;-? // Conceler, Åhléns 110;- //
Sweater, gina tricot 299;- // Jeans, ginatricot 399;- // Ring, gina tricot 10;- //
Facelook
xoxo L

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort