Första dagen i skolan

Just kommit hem från skolan nästan. Varit kul och komma tillbaka till en nybyggd skola med nya lokaler och allt! För vi har nämligen fått ha våra lektioner i vårat bibliotek, baraker och några rum över bamba! Det ha varit skitjobbigt, så nu ääntligen har vi fått tillbaka vårat riktiga place! Vi hade typ bara 3-4 lektioner idag som var rätt okej! Jag tyckte jag jobbade lagom fort och att jag hann med allt vi skulle! För förut har jag inte kunnat koncentrerat mig så bra i skolan... Men det gick bättre nu när man hade rymliga lokaler osv... Det gör faktiskt en stor skillnad bara det!
Men om vi inte pratar skola så sitter jag bara hemma just nu och vet absolut inte vad jag ska göra, för vi har ju inga läxor och det finns inget man kan jobba med hemma heller och jag orkade inte följa med några kompisar till stan bara för jag trodde jag kunde göra något hemma. Haha... Ja, jag får väl passa på bomba med inlägg då? :D
xoxo L

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort