No special

Ska lägga mig snart, men jag tänkte att jag kunde göra ett snabbt inlägg på några rader! Idag har jag varit i skolan, efter skolan träffade jag älskling. Vi var hos mig och bara ville träffas några timmar innan min gympa! klockan 18 drog jag till gympan typ och Theo drog hem. Ja, inte mycket mer har jag gjort idag än varit hemma!
Vi gjorde handvolt på gympan idag och jo jag failade ett par gånger för jag inte kunde slanka tillräckligt när man var "uppe i luften" och aa... Men sedan gick det något bättre.
Vad har ni gjort idag? :) I morgon har jag konfa fast jag tror inte jag går eftersom det är typ nästan hela gruppen som har valt att gå på någon Jesusteater i 3 timmar! Och om man inte valde det fick man ha vanlig konfaträff och det kommer säkert bara vara jag och som kommer dit så I back away from that..! Haha. Men ska läsa en bok nu som vi läser i skolan så jag inte ligger efter (som jag alltid brukar göra). Sov gott!
Bild från i helgen! ;)
xoxo L

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort