Sjuk!

Wäää, detta är inte roligt! Ja, jag är nu sjuk, jag blev det igår typ efter praon. Eller ja, jag hade inte könnt mig så bra igår alls men jag gick och jobbade ändå.
Sen när jag var hemma sov jag typ 3-4 timmar. Sen kollade Big Brother och sov. Jag har vaknat minst 6 gånger inatt och gått på toa, snytit mig, ätit halstabletter osv... Och jag är så täpt i näsan också, och då är de ju svårare att sova när man måste ligga med huvudet 1 meter upp typ...
Men jag mår en aning bättre, och jag ska strax äta. Pappa ska beställa kebab tallrik till mig och min lillebrorsa som har varit hemma idag från skolan. Fast nu är jag rätt trött så bloggar väl kanske senare om jag orkar... Aja, hoppas ni andra är friska och krya! Bye♥
xoxo L

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort