Tjenamors!

Varit hemma ett tag nu! Har nyss ätit och duschat rakat mig, smörjt in mig osv.. Så sköönt! Nu om en stund ska jag typ tvätta bort sminket och ha en ansiktsmask och plugga lite so och no... BORING! Jag ligger verkligen efter i so:n vi ska vara klara med ett A4-papper på datan skrivet om "Åke Green" när han gjorde sitt uttalande när han predikade och sån shit.. Men jaa, nu måste jag nog skriva lite på den snart, och sedan ska mamma  ha Sticklubb med 4 kompisar som kommer hit och äter och stickar osv och då får man mycket gott! Haha! ;) Men jag bloggar mer snart/sen!

xoxo L

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort